[Tutorial] UVmap Follow active quad in Blender 2.5

by

Follow Active Quad on Vimeo
A simple method to unwrap modified mesh without touching the uv-map editor.
This result is achieved with the “follow active quad” tool, that allow us to unwrap multiple faces following the lenght or the edges of an active selected face (quad).

The tool exist also in Blender 2.49 but in the video I use the svn build of Blender 2.58.1

Tag: , , , , , , , , ,

Lascia un commento

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...


%d blogger cliccano Mi Piace per questo: